Jouw verhaal?

Waarmee kan ik je helpen?

Waarmee kan ik je helpen?

Public Stories helpt je met het ontwikkelen van jouw

  • communicatiestrategie
  • corporate story
  • (social media) content
  • frisse teksten en kernboodschappen
  • netwerk aan influencers, stakeholders en mediarelaties

Kracht van storytelling

De kracht van storytelling: in alle soorten en maten zetten we het in. Van persoonlijk blog tot corporate story, van hapsnap social media content tot diepte-interview. Of je het nu PR of content marketing noemt… Als jouw verhaal oprecht en betekenisvol is, verdient het zichtbaarheid. Door open te zijn, versterk je je maatschappelijke positie én je business. Graag help ik je om met een krachtig verhaal en relevante content aan nog meer trots en vertrouwen in je organisatie te bouwen.

Notebook

Sterke verhalen beginnen met luisteren

Goed luisteren naar de mensen die je wilt bereiken is essentieel. Alleen zenden werkt al lang niet meer. Pas als je je doelgroep goed kent, kun je je verhaal smoel geven. Misschien wil je je corporate story meer laten leven onder je eigen medewerkers, om bij te dragen aan je ‘employer branding’? Zoek je gericht de bühne om met potentiële klanten in gesprek te gaan? Of ga je juist voor een brede consumentendoelgroep? Of we nu de vertaalslag maken naar een Instagram-campagne, video, blogpost, SEO-proof webtekst of publiciteit in nieuwsmedia… Public Stories is van alle markten thuis en werkt zo nodig samen met collega-professionals als videomakers en (web)designers. Samen laten we jouw verhaal raken.

Maatschappelijke issues agenderen

Heeft jouw organisatie een ‘purpose’ en wil je een maatschappelijk issue agenderen? Draag je door duurzaam te ondernemen je steentje bij aan een toekomstbestendige wereld? Public Stories helpt je graag met jouw ‘public affairs’. Vergeet niet dat (juist!) politici en maatschappelijke partners, net als jij en ik, consumenten zijn met weinig tijd en een overkill aan informatie op hun bord. Ingewikkelde position papers toveren we daarom om tot aansprekende, relevante content. Public Stories gelooft niet in PR-praatjes voor de bühne, maar investeert samen met jou in transparantie en lange termijnrelaties met je stakeholders.